.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتشار خبر وصيت كردان و شكايت لاريجاني از رجانيوز
اين شكايت توسط محمد جعفري مديركل حوزه رياست مجلس به نمايندگي از علي لاريجاني رئیس مجلس شورای اسلامی تقديم دادسراي كاركنان دولت و رسانه‌ها شده است ...
انتشار خبر وصيت كردان و شكايت لاريجاني از رجانيوز

علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي از پايگاه اطلاع‌رساني رجانيوز به‌دليل درج خبر "چرا کردان از لاریجانی‌خواست که به عیادتش نرود؟" شكايت كرد.
به گزارش شمال نیوز ، اين شكايت توسط محمد جعفري مديركل حوزه رياست مجلس به نمايندگي از علي لاريجاني رئیس مجلس شورای اسلامی تقديم دادسراي كاركنان دولت و رسانه‌ها شده است.

اگرچه از حيث حقوقي طرح شكايت از جايگاه نمايندگي يك شخص حقيقي معنا ندارد و مشخص نيست آيا هنگام ارائه اين شكايت به دادسرا وكالتي از سوي لاريجاني به جعفري داده شده است يا خير، مورد شكايت نيز مشخص نيست و معلوم نيست آيا لاريجاني از مرحوم كردان شكايت دارد كه پيش از فوتش در نامه‌اي به وي خواسته بود او نه تنها به عيادتش نيايد بلكه در تشيع و تدفينش شركت نكند يا از رجانيوز كه يك خبر واقعي و مورد تأييد خانواده آن مرحوم آن را به نقل از سايت‌هاي خبري "شبكه ايران" و "پرچم" منتشر كرده است.

اين در حالي است كه پس از انتشار گسترده اين خبر در رسانه‌ها هيچ واكنشي از سوي رئيس جلس يا دفتر وي مبني بر تكذيب آن منتشر نشد و عدم حضور لاريجاني در مراسم تشييع مرحوم كردان در تهران و ساري و يادبود وي نيز مؤيد آن خبر بود.

رجانيوز متن كامل خبر مورد شكايت آقاي لاريجاني را مجددا منتشر مي‌كند و قضاوت را برعهده كاربران محترم مي‌گذارد:

اینکه چرا لاریجانی درمراسم تشییع دوست قدیمی و معاون سابق خود شرکت نکرد و در بیمارستان نیز به عیادت وی نرفت از سوال هایی است که تاکنون جوابی نیافته است.

شبکه ایران، عدم حضور علی لاریجانی در مراسم تشییع دوست قدیمی و معاون سابق خود روز گذشته شایعات و اظهار نظراتی را به همراه داشت. خصوصا پس از آنکه لاریجانی پیام تسلیتش نیز با کمی تاخیر صادر شد.

اما امروز سایت پرچم با صحه گذاشتن بر یکی از این نظرات گزارش داد: چند روز قبل از سفر علی لاریجانی به عراق مرحوم علی کردان نامه ای خطاب به وی نوشته و از طریق یکی از دوستان مشترک به وی می رساند، در این نامه کردان به دلیل وقایعی که در جریان استیضاح بر وی گذشته بود از دوست سابق خود به شدت گلایه کرده و از وی خواسته بود که به عیادت کردان در بیمارستان نرود .

همچنین، وی از علی لاریجانی خواسته بود تا در مراسم تشییع و نیز مراسم ختم و تدفین وی نیز حاضر نشود. در این نامه کردان اسم شخص دیگری رانیز آورده و یاد آور شده که از وی و علی لاریجانی ناراحت می باشد. وی خطاب به لاریجانی نوشته بود: من فردای قیامت جلویت را خواهم گرفت آنجا باید پاسخگو باشی.

گفتنی است که افراد متعددی حتی ازمقامات دولتی واسطه شده بودند تا رئیس مجلس به عیادت کردان برود و حتی در جریان سفر دکتر لاریجانی به عراق وی از نجف قصد تماس تلفنی باکردان را داشته که پس از پاسخ منفی کردان برای برقراری ارتباط لاریجانی پیام می دهد که در نجف برای سلامتی کردان دعا می کند.


در حال حاضر رایزنی های بسیاری برای شرکت لاریجانی در مراسم بعدی کردان از سوی واسطه های متعددی انجام شده اما خانواده آن مرحوم نیز به شدت ناراحت بوده و از پذیرش این درخواست خودداری کرده اند.

طی ماه های گذشته در یکی از سایت های خبری سلسله مصاحبه هایی از کردان با عنوان ناگفته ها به چاپ رسیدکه در بخشی از آن و در مطالب مربوط به ماجرای استیضاح و دکتر لاریجانی آمده بود: « وقتی سوال از وزیر آموزش عالی می کنند، آقای لاریجانی این سوال را که می بیند، خودش می آید یک حکم می دهد به آقای دکتر عباسپور برای رسیدگی به موضوع. من رفتم به آقای لاریجانی گفتم: آقای لاریجانی تو چرا این کار را کردی؟ گفت: این ها دنبال شیطنت بودند، من می خواستم سوار موج بشوم و قضیه را حل کنیم. من به ایشان گفتم: آقای لاریجانی، این کار شما غیر قانونی است. شما با چه مجوز قانونی این حکم را داده اید؟ کدام آیین نامه به شما اجازه داده؟ اشکال ندارد، یک نماینده ای برایش یک سوالی وجود دارد، خوب سوال می کند. وزیر علوم هم می آید این جا پاسخ می دهد. از پاسخ اش قانع نمی شوند، سوال می رود به کمیسیون اصل نود. سوال کننده یا اقدام شدیدتری علیه وزیر علوم می کند یا اقدام شدیدتری علیه من می کند. به نظرم شما در این ماجرا وارد نمی شدید بهتر بود.

گفت: نه، شما نمی دانید من می خواهم جلوی یک توطئه را بگیرم. گفتم: به هر حال این کار قانونی نیست. حالا جلوی توطئه را می خواهید بگیرید یا هر چیز. تا اینکه خلاصه آقای عباسپور گزارششان را می دهند. ظاهراً در هیئت رئیسه مطرح می شود و هیئت رئیسه می گوید چون هیچ مجوز قانونی برای قرائت این گزارش در جلسه، چه به صورت علنی و چه به صورت غیرعلنی وجود ندارد، با قرائت گزارش مخالفت می کنند. ولی وقتی می روند درون جلسه، آقای لاریجانی می گوید گزارش را قرائت کنید.

....«آقای لاریجانی خودش می داند، که من سر اعتقاداتم با هیچ چیزی معامله نمی کنم. ایشون بهتر از همه می داند. »

...« بعد که بحث استیضاح مطرح شد، چند نفری که امضا می کنند می آیند پیش یکی از آقایان که امضا بکند، اون آقا برمی گردد اشاره می کند به آقای رئیس مجلس، می گوید: ببین، ما را وارد این بازی نکن. او اگر موافقه من امضا می کنم، اگر موافق نیست، امضا نمی کنم. اون کسی که نامه را آورده بوده می رود بالا با آقای لاریجانی صحبت می کند و می آید پایین بهش می گوید او موافق است و امضا می کند.

در این فاصله که ما با آقای لاریجانی ملاقات می کردیم ایشون می گفت: شما که می دانی، این آقای مطهری خودش است. حرف گوش نمی کند و استیضاح را پس نمی گیرند و حالا من تلاش می کنم و فلان ....ولی حالا که شما که اون عذرخواهی را ندادید، من ترجیح ام این است که شما استعفا کنید. من گفتم: نه! برای چه استعفا کنم؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آذر 1388
آقای لاریجانی فراموش نکند که آقای کردان در انتخابات ریاست جمهوری چه مرارت ها که برای ایشان نکشیدند ما هر دوی آنها را دوست داریم ولی توقع بیش از این از جناب دکتر لاریجانی داشتیم
امراله 29 آذر 1388
یه نمونه جسارت کردان در لاریجانی بود وضعیت استان بهتر از اینه بود .
نا شناس 29 آذر 1388
لاریجانی نباید محبت های فراوان مرحوم کردان در سازمان صداوسیما که مدیریتی طولانی در آنجا داشتند را فراموش میکرد.همانطوریکه مرحوم در یادداشتش اشاره نمودند حساب و کتاب باشد برای آخرت !

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.